Min butik

Starta din egen butik hos oss

Gillar du outdoorprodukter? Vill du ha ”din egen” outdoorbutik och tjäna pengar på den? Då har vi lösningen. Som medlem hos Nordic Native kan du skapa din egen butik, sälja produkterna som finns hos oss och ta del av intäkterna från alla köp som görs via din Nordic Native butik. Vi sköter allt med betalning, support, frakt, returer och lager så du kan fokusera på det roliga.

Vem kan starta och driva en butik hos Nordic Native?

Vem som helst kan starta och driva en butik på Nordic Native. Såväl privatpersoner som klubbar, intresseföreningar och fysiska butiker som vill komplettera med en online-kanal, kan driva en butik hos oss. Vissa tycker bara det är roligt att ha sin egen outdoorbutik för att de gillar den här typen av produkter, för andra blir det en viktig intäktskälla.

Starta min butik nu

Hur gör jag

1

Hjälp mig med min profil.

2

Visa mig hur.

3

Hur kan jag öka min försäljning?

4

Hur får jag ta del av min försäljning?

Klättra på karriärstegen

Olika nivåer på karriärstegen innebär olika möjligheter och fördelar för din butik. Nivåerna styr exempelvis hur många produkter du kan lägga till och sälja samtidigt samt hur stor del av intäkten som du får när du säljer en vara. Sälj mer, så får du en större del av förtjänsten.

Nivå 1

Alla startar på nivå 1.
Upp till 20 produkter.
Din förtjänst är 10% av försäljningen.

Nivå 2

Du har sålt för minst 10.000 sek.
Upp till 50 produkter.
Din förtjänst är 15% av försäljningen.

Nivå 3

Du har sålt för minst 40.000 sek.
Upp till 100 produkter.
Din förtjänst är 20% av försäljningen.

Nivå 4

Endast inbjudan.
Unika villkor.

FAQ

Q: Kan jag avsluta min butik?
A: Ja, du kan när som helst välja att avsluta din butik. Du behåller dina butikskrediter tills det att dom används eller går ut. För att avsluta din butik så klickar du på knappen som tar bort alla dina produkter ur din butik.

Q: Kan jag se de köp som görs via min butik?
A: Ja, du kan se alla köp som gjorts via din butik genom att gå in på din profil och se på din köphistorik.

Q: Jag har ett stort nätverk av kontakter och skulle vilja ansöka om en inbjudan till butiksnivå 4. Hur gör jag?
A: Skicka ett mail till info@nordicnative.se och berätta lite om dig själv och dina planer så kikar vi på detta och återkommer.

Q: Min kund kontaktade mig med ett klagomål på en produkt och en önskan om retur. Hur bemöter jag det på bästa sätt?
A: Alla butiker faller under köpvillkoren som i övrigt gäller för nordicnative.se. Vi sköter också all support, returnering, betalning och frakt så hänvisa kunden till att höra av sig till support@nordicnative.se så för vi dialogen med kunden.